Sıkça Sorulan Sorular

Garanti süreleri ve koşulları ile ilgili aşağıda yer alan bilgiler kılavuz özelliği taşımakta olup, değişiklik gösterebilir. Garanti süresi ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar. Garanti uygulaması sırasında değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün kalan garanti süresi ile sınırlıdır. Tüketici seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hâllerinde seçimlik haklarını kullanabilir. Servis noktamıza onarım amaçlı girişi olan ürünlerin azami tamir süresi 20 iş günüdür. Tüketicinin ürünü kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı içerisinde değerlendirilmez.  Tüketici Hakları ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız: www.gtb.gov.tr 

Tüm teslimatlarımız anlaşmalı kargo firmaları ile gerçekleştirilmektedir. Türkiye’nin her yerine ürün teslimatı yapılmaktadır. Bulunduğunuz bölgede anlaşmalı kargolarımızın acentesinin olmaması durumunda teslimatınız haftanın belirli günlerinde, adresinize mobil şubeler aracılığıyla yapılır.150$’rın üzerindeki alışverişlerinizde kargo ücretsizidir. Hafta içi 16:30a kadar verilen siparişler aynı gün kargo firmasına teslim edilir. Hafta sonu ya da diğer tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden bir sonraki iş gününde işleme alınır ve kargoya teslim edilir. Doğal afet, yangın, terör gibi olağanüstü durumlarda teslimat süresi değişiklik gösterebilir. Hafta içi 16:00’dan önce verdiğiniz siparişleriniz için gönderi takip kodunuz siparişi takip eden bir sonraki iş gününde saat 12:30’a kadar iletişim detaylarınızda belirttiğiniz telefon numaranıza SMS olarak gönderilir. Gelen takip kodu ile anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının web sitesi üzerinden siparişinizi takip edebilirsiniz.

Phixi üzerinden yapılan satışlarda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunda belirtilen şartlara göre 14 gün içerisinde ürünü reddetme hakkı kapsamında iade ve değişim işlemi yapılabilmektedir. İade taleplerinizi info@phixi.com.tr’e mail atarak ya da 0850 303 10 50 (Hafta İçi 10:00 – 17:00) nolu telefondan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek bildirebilirsiniz.